12 Mart 2013 Salı

Takılara devam ...

Son zamanlarda yaptığım bileklikler,nasıl olmuş ? Yaptıklarımdan bir çoğunu sattım. Yani Eminönü'ne gitme vakti geldi. Yeni malzemeler almak için sabırsızlanıyorum. Eminönüne gidenler bilirler ,oraya gidenler kendini kaybeder. Yani ben öyle oluyorum:))İhtiyaç dışı bir sürü şeylerde alıp gelirim. Ama son zamanlarda gitiiğimde genelde tek noktaya odaklanmaya çalışıyorum. Yoksa epey dağılıyosun:)İp ihtiyacı varsa Yüncü Han , takı ise Marputçular ,çocuklar içinse oyuncakçıların olduğu "girişinde mis gibi Mehmet Efendi Türk Kahvesi kokusuyla" o sokak uğrak yerim. Türk kahvesi olmazsa olmazım:)
Yaptıklarımın birkaçını paylaşmak istedim. Bize göre hoş oldular,size göre?






















9 yorum:

  1. hepside güzel ayırım yapamadım
    eminönünü bende çok severim ordan tahtakaleye geçerim hep
    enterasan şeyler oluyor
    dokusu hoş sokaklar ama aşırı kalabalık
    neyse takibe başlıyayım sonra yine yazarım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.Kızım ve bende modayı takip etmeyi severiz e artık doğal olarak sizide:))

      Sil
  2. çok güzeller ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. vaoov hepside çok şık.şu daha güzel diyemedim.çok güzeller.ve şimdi okuyunca İstanbulu çok özlediğimi bir kez daha hissettim..

    YanıtlaSil
  4. çok memnun oldum.her zaman beklerim.ben de her zaman zevkle geleceğim blogunuza.herşey çok şık çok harika.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hepside birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.
    Bileklikler genişliği ayarlanabilir mi? Ve bitirişi nasıl yapıyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli ...