7 Mart 2013 Perşembe

Ahh şu Oscarı banada verseler ya...

Birazda şu bütün dünyanın konuştuğu OSCAR dan bahsedelim :)Beklediğim kadar ihtişamlı değildi veya beklentim çok büyüktü ... ARGO filminin yönetmeni aynı zamanda oyuncusu olan
Ben Affleck ev sahibi gibiydi - tabi o kadar oscara yakışır-

Dior elbisesiyle Jennifer Lawrence ve Alexander McQueen elbisesiyle Amanda Seyfied beni çok etkiledi.-jenifer o güzel elbiseyle düşmeseydi tabi daha iyidi-Tabi en orjinal film müziğiyle ödül alan Adele 'i de unutmamak lazım. Gördüğünüz gibi biraz ! toplu ! ama halinden memnun olmalı ki kilo vermesini isteyen müzik şirketine ; "- Ben gözler için değil , kulaklar için müzik yapıyorum" demiş. Çıtı pıtı kızların arasında kendine güveniyle ayrı bir sempati duyarım kendisine ...

Kısaca aklımda kalanlardı sizin yorumlarınızı da merak ediyorum:)











1 yorum:

  1. Adele kilolu olabilir ama yüzü çok güzel :) Oscar'ın benim için ifade ettiği şey, yahudi soykırımı filmlerine bol keseden ödül dağıtılması, kıyafet ve takıların tek tek fiyatlarının söylenmesi falan :) Eskiden sabaha kadar oturup izlerdim, artık tamamen siyasi ya da dini propogandaların yapıldığına emin olduğum bir gösteriden başka birşey değil... Güzel kıyafetler de çıkıyor ama, ne bileyim, izlemeyi sevmez oldum :(keşke bu tür programlar tarafsız yapılabilse, siyaset karışmasa işin içine, eurovision da buna iyi bir örnek..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli ...