6 Şubat 2013 Çarşamba

Tatil bitiyor....

Tekrar merhaba.... Tatil bitiyor.Tatilin son günlerini küçük oğlumla geçiriyorum. Tabii bir taraftanda yeni blogumuzda neler paylaşalım diye düşünüyorum. Bunları düşünürken oğlumdan söz etmediğimi fark ettim ve şaşırdım.Çünkü vaktimin çoğunu onunla geçiriyorım.Bir genç kız annesi olarak tanıdınız beni fakat aynı zamanda 5.5 yaşında bir beyfendi annesiyim.Onunda ilgi alanları ve değişik merakları var.Ve tabii onun olduğu kadar benimde.... Paylaşımlarımda oğlum ve onun ilgi alanlarınada yer vericem.

2 yorum:

  1. Erman kardeş biz gözümüzü açtığımızda 2 renk tanıdık biri SIYAH biri BEYAZ....
    Bilmem anlatabildim mi..
    Bundan sonraki çizimler SIYAH BEYAZ .....


    MURAT CEYLAN...

    YanıtlaSil
  2. yine bacalar tütüyorr...:) öperim ben o marifetli elleri tyzn

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli ...