4 Şubat 2013 Pazartesi

Neler yapıyoruz Neler paylaşıcaz...

İlk yazımda tanışma faslını geçtiğimize göre birazda blogumuzda neler paylaşacağız onlardan bahsetmek isterim.Ben çocuklarım okuldayken vaktimin çoğunu elişiyle uğraşarak geçiriyorum . Tığ veya şişle ortaya çıkardıklarımı sizinle paylaşmak istedim. Çünkü ilk yazımda bahsettiğim gibi iyi bir takipçiyim , yerli ve yabancı bir çok blog ve siteyi takip ediyorum. Etkilendiğim örnek aldığım siteler beni bu paylaşıma teşvik etti . En yakın zamanda ilk paylaşımımı yapacağım.

Aynı zamanda , kızımla fazlasıyla vakit geçiriyorum ... Geziyoruz , alışveriş yapıyoruz ,yeni yerler keşfetmek ve bunları birlikte yapmaktan hoşlanıyoruz . Bu yüzden blogumuzda yaptığımız , yapacağımız aktivitelerden de bahsedeceğiz .Bu arada moda bloglarını takip etmeyi ve makyajı da seviyoruz. İki bayanın kurduğu bu blogta bu konularda hiç eksik olmayacaktır.Sosyal Ağ yaygınlaştığından beri de fazlasıyla fotoğraf çekiyoruz. Bu yüzden emin olun yazılarımız da fotoğrafta hiç eksik olmayacaktır .

CxC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerli ...