20 Şubat 2013 Çarşamba

Örgü'ye biraz ara....

Bu günlerde örgüye biraz ara verip takı yapmaya döndüm.Bu uğraşı yeni değil tabii ki .Takı derken de yapmaktan zevk aldığım bilekliklerimden bahsediyorum.Bileklik yapmayi da takmayi da seviyorum.Kullanmaktan zevk aldigim seyleri yapmayi daha cok seviyorum galiba...Emek harcayarak yaptigim her seyin benim zevkimi yansittigini dusunuyorum. Urettigim seylerin begenilmesi de beni bundan dolayi cok mutlu ediyor.Bu arada yaptigim bilekliklerden epeyce siparis aldim ve sattim .Arkadaslarim sagolsun:). Bu arada dort gundur misafirlerim vardi. Zaman nasil gecti anlamadim.Bol cay,bol yemek tabii ki en guzeli de bol bol sohbet...Cok guzel lezzetler yaptik.Hem ezbere olanlar ,hem de yeni olanlar denendi.Guzel sonuclar cikti ortaya:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerli ...