11 Şubat 2014 Salı

Mektuplar:))

        Uzun bir aradan sonra merhaba:)) ne kadar sık yazıcam dedikçe o kadar ara veriyorum :(( 
Kafamda yazıyorum yazıyorum ama blokta paylaşmaya gelince bir türlü olmuyor:( inanılmaz bir vakit sıkıntısı yaşıyorum şu aralar, daha doğrusu kendime ayıracak vakit bulamıyorum. Gerçi şikayetçimiyim,
değilim :)) 
        Vakit nasılmı geçiyor , koşturmakla:)) en çok vaktimi okul alıyor, okuldan kalan zamanımda ise bu kış kendimi atkı bere örmeye verdim. Ne kadar yorgun olsamda biraz olsun örgü örmek nasıl dinlendiriyor bilirsiniz:)bu atkı bereleri daha öncede bahsettiğim İyi Kalpli Eller'le beraber çocuklar için örüyoruz . Çocukları mutlu etmek  o kadar güzel bir duygu ki anlatamam, neler hissetiğimi sizde paylaştığım mektupları okuyunca anlayacaksınız. Bu mektupları aldıktan sonra gece gündüz onlar için birşeyler yapmak istıyorum:)) 
         Bu arada kendi işlerimede zaman ayırmaya çalıştım fakat uzun vadeli işlere kalkıştığım için bitmek bilmiyorlardı:)) neyse sonunda onlarda bitti:)) onlarıda sırasıyla paylaşıcam inşallah:))







3 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bayramın kutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber sağlıkla geçireceğin nice mutlu bayramlara....

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli ...