9 Aralık 2013 Pazartesi

İyi kalpli eller tekrar ördü:))


Merhaba:))


      Okulla ev arasında mekik dokumaktan fırsat buldum ve hemen bu güzel etkinliğimizin tekrarına katıldım. O kadar keyif verici anlarki , nasıl kafamı boşalttım, nasıl stres attım anlatamam:)) Bir düşünün hem sevdiğiniz bir şeyi yapıyorsunuz, üstelik birde bunu  bir başkasına iyilik olarak yapıyorsunuz:)) Çifte mutluluk, çifte keyif:))
Bu güzel etkinlik İyi Kalpli Eller'in yöneticisi sevgili Arzu Tavukçuoğlu tarafından organize edildi. Çok iyi bir evsahibidir. Bütün koşturma işini kendisi yapar,hiç yardım istemez ama yardımada her zaman açıktır:))
Yani gönüllülük esastır bu işte...     
Bu güzel örgüleri takım takım yaptık, itinayla paketledik ve hepsinin içine (ince düşünceli Arzu Abla'larının fikriyle ).......... Teyzen senin için ördü:)) yazdık. Bu paketleri aldıklarında ki mutlulukları hiç bir şeye değişilmez:))Güle güle kullansınlar:))
Bu arada tabiiki etkinlik süresi kısa olduğu için çok fazla bir iş çıkamıyor ,o yüzden hepimiz ev ödevi alıyoruz.Tanıdığımız gördüğümüz herkesden de rica ediyoruz.Arkadaşlarımızda bu konuda bize çok destek oldular.Çok güzel örgüler örmüşler , hepsinin ellerine sağlık:)) sizde örmek isterseniz memnuniyetle aracı olurum, yorum bırakmanız yeterli:)) Yardımlar bir tek örgü değil tabiiki her şeye ihtiyaç var , incelemek isterseniz İyi Kalpli Eller sayfasını mutlaka ziyaret edin !!!





     
    Bu arada çaylar içildi ,aşureler yenildi:))







    Ablamın etkinlik için ördüğü panço...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerli ...