30 Mayıs 2013 Perşembe

Mis kokulu keseler....

Merhabalar, her gün kafamda paylaşmak istediklerimi planlıyorum. Neler neler yapmak istiyorum. Ama zaman denilen şeyi istediğim kadar iyi kullanamıyorum. Ama bloguma yazamasamda muhakkak takip ettiğim arkadaşlara uğrarım. Çayımı , kahvemi alırım onlara misafir olurum. Bir bakarsınız Datça'dayım, bir bakarsınız Ankara. :)) Sonra İstanbul'a dönüş..
Günlük koşturma arasında terapiye zaman ayırmak olmazsa olmazım, ister on dakika ister bütün gece olsun bir şeyler illaki yapılmalı ...
Şimdi sıra geldi bu minik sabun keselerine:) Eskiden beri çekmece içlerine hoş kokulu şeyler koymeyı severim. Bunlarda yeni ördüklerim. Minik sabunların üzerine , blog arkadaşlarımdan görüp heveslendiğim peçete dekupajını yaptım. Küçük bir deneme oldu benim için. Bize göre çok sevimli oldular ,size göre???















4 yorum:

  1. sabunlar harikada asıl keselere hayran oldum.çok güzeller.ellerine sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , sizler beğendikçe çok daha zevkli oluyor el işlerim:))

      Sil
  2. keseler de sabunlarda harika.. elbette çekmeceyi açınca insanın yüzüne güzel kokular çarpması daha da güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok hoş oluyor:)) güzel yorumlarınıza bayıldım, teşekkürler:))

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerli ...